S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.
+421 58 73 27 483
meva.sk@meva.eu


 
  E-SHOP PREVÁDZKUJE


MEVA-SK, s.r.o. Rožňava

Krátka 574
Brzotín, časť BAK
049 51
SLOVENSKO

Tel.- +421 58 73 27 483
meva.sk@meva.eu
www.meva.sk

IČO: 31681051
IČ DPH: SK2020500724

 

     



Nájdete nás na facebooku

 KATALÓG 2020

katalog33

Prelistovať si katalóg (PDF)
Stiahnúť katalóg (zip)
Objednávka kat. ZDARMA



Česká verzia Anglická verzia Maďarská verzia Poľská verzia
  INFORMÁCIE EMAILOM

 

Špeciálne ponuky, novinky, na Váš
e-mail.

TOVAR V AKCII


» REKLAMÁCIE
Reklamácie
Reklamačný poriadok je systémové opatrenie pre zabezpečenie výkonu reklamácie a postupu pri riešení reklamácií. Vymedzuje práva a povinnosti odovzdávajúceho a preberajúceho v zmysle Obchodného zákonníka a je záväzný pre všetkých pracovníkov. Pri všetkých reklamáciách a námietkach na produkty organizácie sú pracovníci povinní uplatňovať tento reklamačný poriadok a riadiť sa jednotlivými ustanoveniami Obchodného zákonníka.

Organizácia poskytuje na produkt záruku v zmysle Obchodného zákonníka a platnej zmluvy pre obchodný styk.

Pre uplatňovanie reklamácií platia nasledovné všeobecné podmienky:
- Záruka začína plynúť dňom odovzdania a prevzatia produktu zákazníkom.
- Reklamácie uplatňujú zákazníci v súlade s obchodným zákonníkom.
- Bezplatná záručná oprava nemôže byť uplatňovaná, ak ide o chyby, ktoré boli spôsobené zákazníkom, alebo inou osobou, živelnou pohromou, nehodou pri preprave a manipulácii, pri nesprávnom, nedbalom alebo neodbornom zaobchádzaní s produktom, pri nedovolenej manipulácii, vystaveniu produktu nedovolenému zaťaženiu. Nárok na záručnú opravu zaniká, pokiaľ boli na produkte vykonané neodborné zásahy užívateľom počas záručnej doby.
- Právo uplatniť nároky plynúce zo záruky má každý zákazník, pokiaľ tak urobí najneskôr v posledný deň záručnej doby. - Organizácia je povinná odpovedať písomne zákazníkovi v stanovenej lehote, t.j. najneskôr však do 30 dní od písomného nahlásenia nezhody (závady). V prípade, že nebude zistená žiadna nezhoda (závada), na ktorú sa vzťahuje bezplatná záruka, znáša náklady spojené s reklamáciou zákazník, ktorý nárok na záruku uplatnil.

//* *//
ZjgwYT